Cel mai interesant aspect legat de acest concept este reprezentat de posibilitatea foarte mare ca Volkswagen să vină în viitorul apropiat cu o versiune de serie a acestui hibrid, ce va debuta cel mai probabil pe viitorul Golf ce îşi va face apariţia la finalul acestui an. Golful TDI Hybrid este dotat cu un motor diesel, în trei clindri, de 1,2 litri de dezvoltă 75 CP şi este cuplat la ultima generaţie a cutiei de viteze DSG, cu şapte trepte. Aerodinamica a jucat un rol important în dezvoltarea acestui model, garda la sol mică, jantele cu inspiraţie din Formula 1, noua grilă faţă şi micile guri de aerisire contribuind la realizarea unui Cx cât mai mic.
Lucrând în tandem cu propulsorul termic, motorul electric ce dezvoltă 27 CP are şi rol de generator, ce recuperează energia pe frânare depozitând-o în 45 de kilograme de baterii Ni-Mh. La plecatul de pe loc intră în funcţiune doar motorul electric, TDI-ul intervenind doar atunci când este necesară o depăşire sau pentru încarcarea bateriilor. Potrivit oficialilor Volkswagen, noul Golf este capabil de un consum mixt de 3,4 litri la 100 km, ceea ce se traduce printr-o emisie de CO2 de doar 89g/km. Destul de impresionant, dar ne întrebăm dacă acest nou model este capabil să facă faţă la o utlizare normală şi mai ales dacă este capabil să atingă astfel de cifre de consum într-un trafic real.